dinsdag 26 april 2016

Sportdag lager donderdag 21 april 2016


Voorwoord:

Goedemorgen allemaal! Van harte welkom op onze Superdag!
Wij zijn leerlingen van KA Beveren uit het laatste jaar lichamelijke opvoeding. Doorheen het schooljaar hebben wij al een aantal sportdagen mogen begeleiden maar vandaag is toch wel een beetje extra bijzonder voor ons.
Een tijdje geleden heb ik namelijk samen met een paar medeleerlingen de opdracht gekregen om speciaal voor jullie, in groep een sportdag te organiseren. Zoals jullie kunnen zien staat deze sportdag in het thema van superhelden. Ik hoop dan ook dat iedereen hier straks zal sporten als een echte superheld. En superhelden liefste jongens en meisjes, superhelden die sporten altijd rechtvaardig en eerlijk. Hopelijk zien we hier dus straks niet al te veel accidenten of ruzie want dat zou toch maar jammer zijn. Wij gaan jullie samen met een paar juffen en meesters zo goed mogelijk begeleiden vandaag en hopelijk word het dan zowel voor jullie als voor ons een superdag.
Ik zie dat jullie er zin in hebben dus ik ga jullie niet langer laten wachten. Maar voor we beginnen gaan we ons wel nog heel even opwarmen. Jullie mogen al even rechtstaan en zich een verspreiden over de zaal. Mijn medeleerlingen die komen hier nu samen met mij enkele bewegingen voordoen op muziek. Doe de bewegingen maar zo goed mogelijk na en dan vliegen we er in!

Enkele sfeerbeelden:



































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten